miercuri, 18 aprilie 2012

Am nevoie de ajutorul vostru in continuare!

Sunt atat de obosita de tratament inca nu am mai putut nici sa scriu pe blog, sa va tin la curent cu ce s-a mai intamplat. Chiar daca persoane necunoscute si prieteni foarte dragi mie au facut tot posibilul sa stranga banii necesari operatiei si tratamentului in Turcia la clinica Anadolu, suma fiind foarte mare nu au reusit. Nici ei si nici eu nu am renuntat la gandul, dorinta de a beneficia de cel mai bun tratament si iata ca in urma cu ceva timp, la recomandarea unei prietene de la Salveaza Vieti, Carmen Uscatu, am cunoscut un plastician de la o clinica privata care are la activ cateva operatii de reconstructie si impreuna cu chirurgul meu pot face operatia aici in Romania.

Operatia nu se face cu silicon ci cu tesut (lambou) de la pacient. Dar si in acest caz ma lovesc din nou de costurile nu prea accesibile mie. Indepartarea tumorii cu reconstructia sanului duc la 5000 euro (costul include si spitalizarea pt 5 zile, si biopsia tumorii dupa indepartare), apoi simetrizarea 2000 euro si 1000 euro tatuarea mamelonului. In costuri nu sunt incluse analizele premergatoare interventiei cat si alte investigatii sau costuri pe care nu le poti prevedea.

Daca nu as fi fost nevoita sa cheltuiesc din banii stransi pe diverse medicamente care sunt decontate de casa dar nu exista in spital (neupogen, dexamethasone, arnetin, claritin, ranitidina, malox, diflucan, ciprinol, branule, leucoplast, spirt etc.) as fi fost in momentul de fata in masura sa fac operatia fara sa mai apelez la alte ajutoare.
In prezent din cauza metastazelor osoase (4 localizate pe coloana vertebrala, una pe omoplatul drept si una pe spina iliaca anterosuperioara stanga) a trebuit sa mai fac inca 6 serii de chimioterapie si totodata si radioterapie. 


Pana la sfarsitul lunii voi termina si ultimile serii de chimioterapie (saptamanal) iar interventia chirurgicala ar trebui sa aiba loc la sfarsitul lunii Mai (nu mai tarziu de 3 saptamani de la ultima cura de chimioterapie) dar pentru asta mai am nevoie de 4000 euro.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu